måndag 19 mars 2012

Sex små svarta sorkar....







Nu börjar valparna tycka det är rätt roligt i sin rastgård, dom står inte mest och skäller som dom gjort tidigare när jag satt ut dom där utan dom roar sig med både dom små benen dom fått och med att gräva i jorden....roligast är nog jorden faktiskt! Det är inte lätt att få dom med på bild när dom är stilla, men med lite tålamod så.....

I helgen blev den sista tiken såld till Norge! Det tycker jag är fantastiskt roligt! Det jag har tänkt på är hur många som sa åt mig innan jag la ut annonserna att du lär få så många konstiga oseriösa samtal från alla möjliga konstiga människor, jag har inte fått ett enda kan jag känna och alla som har varit och kikat har varit så jättetrevliga! Nu är det bara lilleman kvar, en söt liten gosig herre som är jättemysig och social, ska lägga ut bild på honom både här och på hemsidan så kanske nån nappar på honom oxå!

Resten av dagen igår var det arbete och idag är det arbete som gäller, det blåser kallt och det BLÅSER på tvären här idag så jag sitter väldigt gärna inomhus...det går finfint!!!!

Ha en skön dag mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Hej! Åh vad söta dina små valpar är nu, och lammen också såklart. Jag är inne i valpperiodstankar nu, vet inte om jag vill eller inte ha en hund till. Men jag håller mig i så fall till newfoundlands. Jag trivs med den rasen, de är så lugna och harmoniska. Det är mycket pälsvård och de är stora, men så härliga. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Du milde så söta! Åhhh, man vill ju bara pussa <3

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara valpar!

    Kram Malin

    SvaraRadera