onsdag 14 mars 2012

Morgonkaffe....


Gomorron världen! Vad är väl så gott som morgonkaffe? Det är underbart! Utan morgonkaffet klarar jag mig inte! 

Ännu en dag med solsken ute, det är så ljuvligt! Våren är på väg, i morse kvittrade fåglarna utanför fönstret! Tänk när man till sommaren förbannar dom för att dom vaknar klockan fem på morgonen och kvittrar, men idag var det så mysigt och sådär lagom. En känsla av vår!

Idag fyller valparna sex veckor, dottern ska hiva i sig lite frukost sen blir det morgontur upp i hagen och då ska jag äntligen försöka få med mig kameran. Sist när jag väl gick ut med dom så var det grått grått grått ute. Inget roligt med bilder ute då! 

Dottern är hemma idag, hon drog ut två tänder igår....hade bokat in tid och åkte till Falkenberg, tänkte jag går in och hämtar hennes lugnande medel, då visar det sig att dom har bokat in henne på fel dag! Men, guldtandläkare som man har så fixade han in henne iaf....inga problem! Ett antal sprutor senare så var två tänder ute och inte en min hon rörde, hon är så tapper! Själv hade jag nog bölat ihjäl mig eller nåt....men inte Hanna!

Idag står då förutom valppromenad och hundrundor jobb på schemat. Nu är det full rulle som gäller, fram till i mitten av juni!

Ha en härlig onsdag, halvvägs till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar