söndag 8 januari 2012

Viktuppgång vs viktnedgång


Här i huset har vi både viktuppgång och viktnedgång. På samma gång. Vid dagens invägning har Chili gått upp ungefär 2.1 kilo. Stadig viktkurva uppåt alltså. Äter fortfarande ordentligt och går med på rundorna. Pigg och glad.

På fredag kommer den första valpspekulanten! Det är spännande nu!

Viktnedgången står jag själv för. Idag har jag återigen kört en dryg mil på spinningcykeln. För min ryggs skull så har vi satt ett mål på 40 mil. Eller vi. Kiropraktorn har. För min ryggs skull. som hon sa det är upp till dig om du vill bli helt bra i din rygg. Den är bättre än förra året, men inte bra nog. Själv har jag bestämt mig för att det här med ryggen ska bli en vändning. En viktvändning. En nedgång. Ska bli skönt. Satt och kikade på London Marathon 2013 igår, kanske är för mycket begärt?

Idag har vi varit hos Hannas tränare och lämnat en hög med filmer. Jätteskönt att känna att det vi inte själva använder faktiskt kommer till nytta istället för att hamna på sophögen. Underbart!

Imorrn börjar allvaret för mig igen, dax att ta sikte på deklarationssäsongen 2012!

Ha en härlig vecka mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar