lördag 7 januari 2012

Träning och en god bok!


Hoppas ni har en god lördag därute!

Ja efter alla stormar som farit runt knutarna här i vinter så var det skönt igår med en fin dag med härlig sol på himmelen! Gissa om vi njöt!

Men idag när vi vaknade var det regn regn regn regn och grådask igen...det är sååå tråkigt! Måtte det vända snart!!!! och jag menar verkligen SNART!!! Man blir ju sååå trött!

Idag har vi iaf fått till en långrunda med dogsen, Chili springer och busar på promenaden i början, badar i diken och har allmänt frispel men sen i slutet av rundorna går hon bredvid oss. Nån timme på soffan inne och sen full speta igen! 

I eftermiddag åkte vi och åt på Harrys, ingen bio fanns att se på så det fick bli lunch på Harrys!

Väl hemma igen la jag mig på spikis och läste en bok jag lånat av Mariette, Lars Keplers Hypnotisören, sååå  bra!!!!!!

Sen fick det bli en tur på motionscykeln, har fått i läxa av kiropraktorn, 40 mil på cykel innan jag får komma dit igen!
Frågan är hur mycket nya kläder jag behöver till våren???? Lär nog kunna tälta i dom jag har då...

Ha en fortsatt go lördag!!!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tycker det låter bra med cykel inne så man kan titta på en bra film el tv så blir det inte så himla tråkigt....mina ben vill inte det jag vill så jag ska faktiskt ut och cykla med chivas nu vi få se om det gå el de är för halt....se fram emot chilis växande mage..så spännande

    Ha en underbar vecka vännen!
    kram wivi

    SvaraRadera