fredag 13 januari 2012

Så var det fredag igen, tänk vad lite sol kan göra!

Minns ni vilket pissigt humör jag var på igår? Sååå trött på blåst och rusk och regn! Igårkväll klarnade det ju upp och himlen blev stjärnklar, det var alldeles lugnt och stilla igårkväll...helt ljuvligt!

I morse vaknade vi till ett likadant lugn, en strålande sol på en klarblå himmel och frost ute! Såå vackert! Det blev med ens så mycket lättare att ta sig ur sängen, få nåt gjort!

Idag har jag gått en telefonutbildning på ett nytt redovisningsprogram, haft en eventuell valpspekulant här, haft en kund här som lämnat papper och så har jag gått och smågnolat i solskenet medan jag mockade fyllde på vatten och gjorde rent i båda hönshusen! Ännu en höna har börjat lägga ägg, det är mig ett sant vårtecken!

Och Chili, ja hon växer och blir bara större och större...börjar på allvar fundera på hur många valpar där egentligen är därinne...

Ha en go helg i solskenet allihopa!

1 kommentar:

  1. Du har haft en kanon dag hör ja. Mysigt med små valpar. Mönstret kommer scannen strular. Jag har fått adressen av syster. Ha en underbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera