måndag 23 januari 2012

Gelerace och en hel massa små bebisar!


Jag minns när jag var gravid och skulle på ultraljud, precis innan hon kom med sin geleapparat så tänkte jag, tänk om där är tomt, tänk om där inte är nåt???

Kände lite likadant idag, tänk om hon är jätteskendräktig???? Chili hade nämligen en minimal blödning igår morse, hon är pigg och kry och har inte haft nån feber men man blir ju lätt nojjig över just när det kommer blod....

Därför fick vi en tid idag, skulle varit hos Majbritt imorrn men fick tid idag istället för ultraljud för att se hur det såg ut därinne i magen...

och där var det gott liv kan jag säga! En hel drös med små minivovvar, fina små vovvar med små hjärtan som bankade därinne! En sån härligt glad syn!

Mjölk har hon börjat sätta oxå så nu pratar vi inte veckor längre, vi pratar dagar.....

NU är det spännande!!!!

5 kommentarer:

  1. Spännande! Håller tummarna att allt går bra :-)

    SvaraRadera
  2. O vad spännande. Tur att allt var okey med henne. Fattar att du längtar nu att det ska komma o så mysigt.Väntar med spänning ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS!!!!! Jag håller tummarna!!

    SvaraRadera
  4. Så spännade Ulrica! Det går säkert bra, men håller tummarna för säkerhets skull!!

    SvaraRadera