torsdag 22 december 2011

Nu är det snart jul!


Julstämningen har lagt sig i detta huset nu, det vilar en härlig varm julestämning kring hela huset och dess invånare....

Idag var jag och Hanna och handlade den sista julklappen, eller nja, jag beställde precis leverans av den allra sista....men vi var i stan och handlade Hannas sista, sen åkte vi och handlade julmaten...sååå skönt att ha det gjort redan idag! Så underbart!

Hem och fixade in djuren, satte igång middagen och sen bjöd vi hit grannen på en god middag och ja vi skulle ätit tårta men den blir hönsmat imorrn :O) ännu gladare höns!




Det här måste ni bara lyssna på! Sååå vackert!

Har man inte julstämning innan, så får man det nu!

Idag har jag iaf dessutom fått till ett träningspass tillsammans med Hanna och Pia, vi träffades på Halmstad BK och tränade lite lydnad, körde lite fritt följ, ett par inkallningar, läggande under gång, försökte mig på sättande under gång men det gick sådär, lite apportering, hopp apport och hopp sitt hopp med henne, gick fint.Hon tränar så sällan och är så duktig, finge jag bara till lite mera regelbunden träning med henne hade det suttit som ett smäck! Duktig tjej!

TACK Hanna för den fina presenten!!!!!!! 

1 kommentar:

  1. Till er alla från oss en riktig GOD JUL och GÖTT NYTT ÅR
    önskar vi M&H med flock

    SvaraRadera