fredag 16 december 2011

Matlagning pågår....


För första gången i mitt liv så har jag släppt kontrollen och har inte en aning om hur många som kommer på tisdag!

Men matlagningsglad som man är så struntar man i det och lagar på med maten för glatta livet! Igår gjorde matTina petit chouxer på tv, perfekt för mig som hade bestämt mig för att göra såna i helgen!

Idag blev det så petit choux bakning och frallebakning! Blev så himla bra och så himla goda! En bit klart!

Sen ska det bli kallskuret, potatisgratäng, sallad givetvis, några olika pajer, lite skinkrullar, kräftrullar och krustader. Och tårta :O)..

Jag ser verkligen fram emot att fylla 40, kanske för att det är så roligt att förbereda, kanske för att jag känner att jag står på den plats i livet där jag vill stå!

Ha en go helg mina vänner! kram på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Tur att du gillar matlagning låter som du trivs

    önskar dig en mysig helg
    kram wivi

    SvaraRadera