måndag 5 december 2011

Home sweet home!

Hemma igen efter en helt underbar helg i London tillsammans med maken, vi har tillbringat vår bröllopsresa på Hotell Strand i London, ett fint hotell med en uuuunderbar frukost!

I fredags åkte vi in och åkte på förmiddagen hemifrån, fixade och donade I MÖRKER, rekommenderas inte att gå med en skottkärra nerför en riktig leråker till backe i kolmörker....sen skulle jag fylla vatten i badkaret till hästarna, kan säga att jag lyckades fylla på mig själv med rätt mycket vatten oxå i den dyngan...hihi.

Hur som helst, vi kom iväg, i god tid och flög in till London så vi var framme på hotellet vid fyrasnåret. Vi duschade, värmde oss lite och sen ut och knata på byn..dessförinnan en god middag, älskar deras ribs!

I lördags var vi oxå ute och knatade på dagen, gata upp och ner och lite buss emellanåt...På kvällen gick vi på teater och kikade på Legally Blonde, kan varmt rekommenderas! Bra musik bra drag!

Igår var vi på madame Tussauds, varken jag eller gubben hade varit där sen vi var på språkresa på 80-talet! Härligt och roligt! Vi åt en god middag på pizza hut innan vi gick upp på hotellet, där knäckte vi en flaska vin och la oss i badkaret...gööött! Skulle verkligen uppskatta ett badkar härhemma :O)

Idag var det dags att flyga hem och hemresan har gått finfint! har hämtat både dottern och hundarna och matat djuren härhemma, nu försöker vi elda upp värmen i huset...det är kallt!

Hur som helst, borta bra men hemma absolut bäst!

och så sist men inte minst, det finns människor som utan er skulle detta inte blivit av...det är en hel del pill när alla djur ska passas när man får för sig att åka iväg mitt i vintern...

TACK

Hanna o Lasse för att ni passat vovvarna!

Lena för att du passat katterna och huset!

Göran för att du passat höns och hästar!

och en ELOGE till Mia som farit fram och tillbaka och passat hästarna, makat och mockat och sett till att fåren oxå fått käk!

sist men inte minst, till Hannas farmor och farfar som både tog hand om Hanna, körde oss till och från tåget i Malmö och som dessutom gav oss en jättevacker bröllopspresent!!!!!

utan er, ingen resa, ett varmt och HJÄRTLIGT TACK!!!!!!

Imorrn är det som vanligt igen, nu blir det födelsedagsplanering, julstök och valpväntan!