torsdag 1 december 2011

Det lider mot andra advent...


tänk vad tiden springer iväg fort! idag är det 19 dagar kvar till min födelsedag, 23 dagar kvar till julafton...sen vänder det och går mot ljusare tider! Ja jag kan tillstå att jag njuter!


Hösten har gått otroligt fort, vet inte vart den tog vägen. Trots att vi faktiskt nästan lagt ner träningen på vägen, inga prov inplanerade och då har jag SVÅRT att hålla mig strukturerad. Jag behöver piskan i ryggen att träna för. Samtidigt kan det kanske vara skönt med en paus.


Rent jobbmässigt har jag haft mängder att göra i höst. Det går som sagt snart mot nyår och då går det mot deklarationstider igen. Strax dax för en ny högsäsong.


Julklappar borde man kanske börja köpa snart känner jag. Har inte köpt en enda men vet iaf vad jag ska köpa...på en höft iaf. Julen firar vi hemma iår i hemmets lugna vrå, det ska bli jätteskönt! Ser fram emot god mat och en god helg.


Min födelsedag ja. Apropå ingenting :O). Eftersom man fyller 40 så brukar det ju bli så att folk frågar hur man ska fira. Jag tänker fira med öppet hus för vänner och bekanta, kom och ät en bit mat med oss! MEN köp inga blommor, inga chokladkartonger! Jag har ett par större saker jag önskar mig, därför vill jag iår inte ha en massa prylar som samlar damm och blommor som vissnar...vill hellre ha ett bidrag till en kaffemaskin, nån slags massageapparat som grannen hade som körde runt i varenda muskel på ryggen, ett nytt tak på vårt stall, en ny hästtransport. Presentkort på expert, på elgiganten, på cheapy eller hos Brandts i Lagan går alltså oxå fint :O). Det är vad jag önskar mig, inget mera :O).


Ha en riktigt jätteskön helg, och njut av andra advent, snart vänder det och går mot vår igen!


kram på er alla!

1 kommentar: