söndag 13 november 2011

Frostnupna nätter...


Imorse när jag kom ut kvart över sju så var det så vackert ute, alldeles vitt och frostnupet överallt...såå himla fint!


Smög in igen, åt min frukost och tog sen på mig och åkte ner till Hishult för att kika på wt...


och vilken underbar känsla måste jag säga bland goa vänner, har fått så många fina grattis till vårt bröllop idag!!!!


och så har jag träffat hanen jag om allt klaffar kommer att använda till Chili när vi ska ta valpar på henne. När det blir det ger sig, men på beskrivningen när jag kom hem så ansåg även maken det var ett bra val..


En lite större men fantasiskt hörsam lugn hane, fullt fokuserad och väldigt trevlig hund. Kommer att passa finfint åt min fina Chili!


Ja så är vi då man och fru, herr och fru Fyhrlund, äntligen!


Ett par bilder till på min jättefina brudbukett som Mariette gjorde åt mig !


Foto : Mariette eller möjligen hennes mamma :O)














2 kommentarer:

  1. Grattis till frun (och mannen med så klart) :-) Vilken underbart vacker bukett! Tack för att du kikade in hos mig. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!

    All lycka och kärlek i framtiden
    Kram Ulrika

    SvaraRadera