lördag 26 november 2011

En hint från andra sidan...


Ja ni som varit med här ett tag vet ju att jag har en gåva jag har ärvt efter min morfar....kontakten med den andra sidan. Jag har dessutom alltid känt att händer det nåt allvarligt så lär morfar berätta det för mig...


Häromkvällen när Annie blev dålig så fick jag ett väldigt tydligt och väldigt klart tecken. Mitt i tvprogrammet så lät det ungefär som att en hel flock hästar galopperade förbi utanför. Båda hundarna hörde det och for upp. Hästarna var ju såklart inne men jag for ut, första tanken var att nån släppt ut dom.


När jag då kom ner i stallet och insåg vad som var galet så insåg jag oxå att det var ingen flock som farit förbi, det var ett budskap från andra sidan för att få ut mig. Ett väldigt klart och tydligt sånt.


Jättetacksam för det är jag.


Idag är våra flickor friska och krya, båda två. Dom har fått foderjäst, betfor, Annie lite tveksam till det dock, men iaf. Hon fick lite flytande bvitamin i vattnet ikväll istället. Bvitaminbrist har vi haft på fåren oxå och på Chili! Tydligen väldigt vanligt och ställer till problem i matsmältningsapparaten!


Men iaf, det tillsammans med mindre portioner mat och fler portioner så är jag helt säker på att deras magar ska hålla sig friska!


En bild på ringen ovan kanske ni undrar varifrån den kommer? Mitt i magin så slog det mig oxå om den nästan magiska ring jag bär på mitt finger. jag hittade en ring när vi förlovade oss som var så vacker men ack så dyr. En sån dyr ring ville jag inte ha, jag vill kunna ha min ring på mig alltid och ja ni vet ju hur jag far omkring härhemma....så nej det var helt uteslutet.


När jag skulle göra min ring inför bröllopet så ville jag göra om ett par av mormors, mammas och min farmors ringar. Det absolut starkaste bandet jag har till mina förfäder, varför inte bära det allra närmast hjärtat?


Det blev en ring som blev precis som den jag velat ha men med kraften och styrkan från generationer bakåt inbakat i ringen...


I natten i fullmånens sken natten innan bröllopet bad jag dessutom om att dess kraft skulle vara med mig...


Ha en skön söndag, håll i hatten!

1 kommentar:

  1. Jag både ryser och blir tårögd när jag läser det du har skrivit.
    En underbar tanke med din ring...tänk att alltid ha dina kära så nära.
    Kram

    SvaraRadera