torsdag 13 oktober 2011

Nyttig träning!


Den här ån passerade jag och Hanna på vår långpromenix häromdagen, vi knatade en runda på 5 km, det var så härligt! Det var dessutom i ösregn! Helt underbart! Efteråt känner man att luften varit sådär jättefull av härligt syre och man är lagom mör i hela kroppen...


Igår hade vi en underbar eftermiddag i simhallen i Laholm, när Hanna hade kommit hem begav vi oss till simhallen, mötte upp Pernilla med kids och badade, bubblade och bastade....efteråt åkte vi in till Laholm och åt kinamat....behöver jag säga att man var mör igårkväll???


Idag var vi ute och gick långpromme efter att ha tillbringat en del av eftermiddagen på Eurostop, vi shoppade lite och fikade, och när vi kom hem hoppade vi i andra kläder, gick en promenix och sen tog Hanna fram bandet med Pilatespasset, körde en knapp timmas Pilates i rummet medan jag satte mig på cykeln och spann loss. Härligt härligt! Det är så underbart, Hanna småjoggade hela promenixen och även hon känner att det är så underbart att röra på sig, så underbart att orka!!!!!


I veckan har jag annars jobbat och jobbat, jobbat lite och jobbat lite :O) I helgen blir det oxå jobba, det blir jaktträning med Josses gäng och imorrneftermiddag blir det en ridtur!


För er som undrar, katterna växer så det knakar och ja dom sitter väldigt gärna mitt i famnen när jag jobbar...sovandes....


Ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar