fredag 14 oktober 2011

Härliga fredag!


Underbara mysiga fredag! Fredagar är officiellt min lediga dag. Innebär, gå upp när jag vill om man bortser från att Hanna måste iväg till skolan, men stanna uppe eller gå och lägg dig igen! Idag stannade jag uppe, tog en morgonpromenad med hundarna i fina solskenet! Én rask en! Härligt!


In och åt frukost, drack mitt morgonkaffe i lugn och ro, satt vid fejjan så länge jag ville och började sen stämma av konton...tog in katterna och släppte ut hästarna och hönsen, gosade med katterna när dom kom klättrandes, satt och småpratade med sambon i lugn och ro när han kom upp. Det är fredag det!


I eftermiddag sadlade jag hästen tills Hanna kom hem och sen red först jag ett pass och sen hon, in snabbt och lagade en god middag som idag blev fläsk med löksås och sen ner med Hanna till hennes pappa. Däremellan lite städning. Ikväll blir det soffan och ja jo jag ska ta och dammsuga klart golvet oxå!


Härligt med helg! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar