torsdag 7 april 2011

Vilken fantastisk sambo man har!


Idag åkte resten av stalltaket ner, jag säger bara TACK till min fantastiska sambo, du är bäst! Utan honom hade jag nog aldrig fått ner det, inte i den hastigheten iaf...igår var han ute och hjälpte mig ösa ut ströbädden en god del av den, helt underbart!


Imorrn är det fredag det ska bli vårväder i helgen och det är ju jätteskönt! Ska lägga en höna på ägg i helgen, se om hon vill ha dom tro....hon ligger troget i hönshuset....i skolan är det basar på lördag mellan 10-12 och sen blir det bio och god mat efteråt! Söndag förhoppningsvis träning!


Och så skänker jag en tanke till min lilla mamma idag, jag älskar dig mamsen min!!!!! Bättre mamma än du finns inte!!!!


Kram till er alla, tänk på att livet är kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar