fredag 8 april 2011

Äntligen fredag!


Bara ordet fredag för mig är nästan magiskt! Det innebär att imorrn får man sova, i helgen kan man bara vara och det är såååå skönt! Det är helt enkelt helt ljuvligt!


Sen kommer måndag och då ska jag lämna in bilen. Hur roligt är det på en skala? Har haft oljud i den men tänkt att det är nog vinterdäcken, det har inte ljudat sååå mycket men nu när sommardäcken kom på så lät det ÄNNU värre! Idag när vi körde in till Markaryd så kände jag att gudars vad det låter! Körde i 100 annars hade jag nog blivit bullerskadad! Men men. Lämnar in bilen och snälla Lotta kommer och hämtar mig och kör mig till Halmstad, ska på kundbesök på måndag.


Ja och helgen lär bestå av arbete. Igår drog vi ju ner taket och i dag var oxå tänkt att arbeta men sen det satte strömmen P för. Den behagade försvinna lagom när vi kom hem från Markaryd så jag gick ut och städade hönshus istället. Iofs väldans skönt att få det gjort! Hönsen verkade sådär impade. Dom går över gräsmattan idag och blåser än hit än dit. Den stora sussexhönan har jag lagt på en hög med ägg, inomhus nu. Det verkade behaga frun.


Nu får ni alla ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar