söndag 13 mars 2011

Snart 10 000!

vi är snart där! På 10 000 läsare! Det är ju smått otroligt roligt! Vad härligt att ni är så många som är härinne och läser! Själv känner man ju ibland att man lever ett alldeles vanligt svensson liv, vad är det egentligen som gör att man läser en blogg? Många bloggar ju nuförtiden och jag älskar ju att läsa bloggar om bland annat mat....men även om allt möjligt annat, kan hämta tips och ideer, tips och trix! Visst är det härligt!

Helgen har varit tyst och väldigt lugn, jag har bokat av ALLT och bara tagit det lugnt, jag kände jag måste bli frisk! Har inte tid att gå omkring sjuk....dels är det jobb och sen är det allt som ska fixas nu när våren kommer innan hästarna kommer hem! Jag vill gärna få ordning i stallet bland annat....och då måste man jobba undan på sitt jobb oxå för att få den tiden att gå ihop.

Så nej, tyst och lugnt, jätteskönt! Trist att det inte blev nån träning idag dock! Ska ta ut Chili ioch lite fåglar imorrn och träna härute, sen på tisdag börjar vi kurs för Birgitta och sen är det banne mig fullt ös som gäller! Fullt ös mot jaktmeriterna!

Heja heja!

1 kommentar:

  1. Låtersom du haft en underbar helg utan måsten...Önskar dig en fin vecka.
    Kram!

    SvaraRadera