lördag 19 mars 2011

Med eller emot?

Ibland undrar man om man har naturen med sig eller emot sig. I onsdags när jag körde hem var den definitivt med mig...Körde mästockavägen och vips där stod hon i vägkanten! såg henne inte förrän jag var förbi...ett steg ut och vi hade fått köra under henne! Sen gick hon iväg längs kanten på vägen och jag vände och fotade....sen tittar vi på andra sidan vägen då står hennes kalv där .....tack goda moder natur för att du denna dagen var med mig säger jag bara!

I veckan har det blivit muffinsbak x 2 och cheesecake bak. Och så har jag fått det ärofyllda uppdraget att baka till jaktdagarna hos Hanna i början av april. Gillar att baka! och gör det gärna....värmde i själen när Hanna frågade.

Idag har Frida varit här och vi har tränat, Chili fick markeringar och Frida gjorde som Birgitta häromdagen, hon hetsade Chili när hon inte tog dom och då tog hon dom jättefint! Snyggt! Avslutade med ett linjetag och det gick kanoners!

och Chili löper nu så det blir mest hemmavid kan man säga....och lugn och ro.

Mint och jag har fått en fråga om vi vill vara med i ett lag tillsammans med gamla kompisar från gamla klubben på tävlingen i april, även det ett ärofyllt uppdrag! Vi får väl träna inne nu för jag har oxå fått feber som sambon har haft, vi lyckades få influensa nummer 2 här i veckan...TACK för den säger jag bara, SKIT har inte tid att vara sjuk! absolut INTE!

Nu är det jobb som gäller, jobb och jobb! och hundprov :O)

1 kommentar:

  1. Älgar är mycket mycket stora när de kommer så där riktigt riktigt nära :(
    Då får man sig en riktig tankeställare!
    Glad att inget hände!

    KRAM

    SvaraRadera