söndag 27 februari 2011

Hemma efter en underbar helg!








Ja vad säger man? Som vanligt är upplevelserna på Scandinavium och Göteborg Horse Show outstanding, allt folk, alla vänner man träffar, vissa av dom hade jag inte sett sen barnsben men det är en annan story :O) men många var dom och många glada skratt fick vi.
Ståpäls hade vi igårkväll när unga Angelica Augustsson gick in som näst sista ryttare i den tuffa Grand Prix hoppningen och slog dom gamla gubbarna på fingrarna (förlåt) men jag tyckte det var helt outstanding! Sen idag gör samma tjej om bedriften och tar i lite till och vinner World cup hoppningen!!!!! Vilken tjej! Både jag och sambon kikade på prisutdelningen och själv satt jag med tårar i ögonen, vilken fantastiskt underbar bedrift av denna unga tjej!
I fredags kväll åkte vi till Jenny med familj och åt en god middag, tittade på hästar och höns, umgicks och skrattade! Vilka underbara vänner man har!
Och så har vi shoppat....shoppat shoppat shoppat....tittat på uppvisningar och shoppat lite till...fötterna värkte igår när vi så satte oss i bilen och körde hem efter två dagar bland folk, hästar och i underbar miljö.
Väl hemma väntade världens bästa sambo med en underbart god middag och sen en varm go famn i soffan! Världens bästa!
Nästa år åker vi igen! Tillbaka till Göteborg, Scandinavium, Hotell heden som för övrigt hade en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ljuvlig hotellfrukost! och till tävlingarna och mässan!
Ha en härlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Hallå Ulrica!

    Mynta här.
    Kan inte du mejla mig din FYSISKA postadress, så att jag vet vart jag ska skicka ampelliljeskotten?!

    De ligger nämligen förpackade & klara för utskick...

    :)

    Min mejladress:

    ordfog@telia.com

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej i Halland. vilken härligt avslutning på sportlovet ni fick. Tittade på TV på alla dom vackra hästar - det är ett ädelt djur. Här är det - sina vana trogen - sportlovsväder med tö. Synd om barnen.
    Ha en bra vecka /H

    SvaraRadera