torsdag 13 januari 2011

Underbara Lotushallen!

Klicka på länken ovan och bara förundras....denna underbart jättefina inomhushall som ligger i Getinge!

Dit for jag och Mint för en stunds träning idag, Chili ville bokstavligen inte åka med! Hon kurrade ner sig under husses säng och sa NEJ jag ska stanna hemma! Men Mint hängde på!

Vi fick lyx idag, det var synd för Mia var tvungen att stanna hemma men lyx för mig och Mint att ha hela hallen för oss själva! Det var tasstarget, framsändande, tunnlarna, hinder, vändningar och lite apportträning :O).

Mint tycker det är sååå roligt, men matte hade ju glömt bort bollen idag!

Vi längtar sååå tills dess att det blir vår, barmark och vi kan träna hemma!!!!!!

Ha ett härligt veckoslut!

2 kommentarer:

  1. Tack för din underbara kommentar, söta fina du...blev alldeles rörd ju...:)Klart jag inte ska sluta blogga, går ju inte nu...;)
    Ha en underbar helg, fina du!
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!

    Vilket härligt vårtecken du hade där i förra inlägget!

    Visst går vi mot ljuset, även om det går sakta...Men jag tycker absolut att man känner det.

    Vad roligt det lät med träningen. Ni är ju riktigt avancerade!

    Nu har jag faktiskt varit ute och sprungit i snön, gympadojjor och broddar, jobbigt, men hääärligt!!!

    Mysig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera