lördag 29 januari 2011

Min älskade unge och jag! och ett par helt fantastiska grannar!

idag har varit en helt underbar dag! Det började iofs med snöstorm och vind som kom på tvären....

Men sen kom klockan halv tolv och Lena och Annette hämtade mig och Hanna för färd in till Halmstad. Där blev vi först sminkade och fixade och sen fick vi fota....fota fota fota....sitt så gör så, håll så sitt så....nej lite fram, nej lite bak. Hur jäkla roligt som helst! 87 bilder totalt blev det....sen skulle man sortera ut dom man inte ville ha.....men det slutade med att vi tog allihopa med oss hem till paketpris, hej och hå vilka roliga bilder!

Efter fotandet gick vi till Harrys och vräkte, bokstavligen vräkte, i oss kycklingvingar. Supergott! Lena bjöd sen på en smarrig dessert....mums! När vi sen mätta och nöjda skulle till bilen försökte vi komma ner i phuset på ett ställe...där var låst....nerkörslan till garaget var låst....så vi fick trava över torget, där satt en tjej i 14års åldern och rökte på nåt....till slut kom vi ner till bilen och körde hem!

TACK Lena för en helt ljuvlig dag och till min älskade unge, ja du är min älskade unge, en helt fantastisk liten tjej!!!!!!!

Ni andra alla mina nära och kära vänner, ha en skön lördagskväll!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en sådan "prinsessdag" man får full uppmärksamhet :)
    Jätte fina blev ni!!

    SvaraRadera
  2. Låter som en helt ljuvlig dag! Så himla kul att göra något annorlunda..ÅÅH! så fina ni blev..äntligen ett ansikte thihi..men jag såg bilder på mig själv nu i helgen eller de var nog någon annan för ansiktet hängde slappt med rynkor som heter duga så det lär dröja innan jag visar bilder på min blogg......thihi..

    Ha en underbar vecka vännen!
    kram wivi

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken dag!
    Och vilket fint foto! Superfint!
    Ni ÄR så lika!
    Kram

    SvaraRadera