fredag 21 januari 2011

Bävan.....

ikväll har jag en stor äcklig klump i magen.....imorrn ska damen längst till vänster lastas på ett släp för vidare färd mot slakteriet.....och hualigen jag bävar! Jag har världens ågren och skulle behöva sätta mig i ett hörn och meditera resten av natten känns det som...men då hade jag väl somnat på stallbacken imorrnbitti....och jag mediterar aldrig för den delen heller...men hade behövt ta mig ett moment....

Drog tre tarotkort bara för sakens skull och drog 6 i svärd, djävulen och fyra i bägare......mmm stämmer att jag vill bli av med dessa fyrbenta kor NU! Är sååå trött på dom! och deras krångel! Igår hade dom trampat ner en god del av stängslet på båda sidor, älgar hade hjälpt till mot skogen.....och idag gick hon helt sonika ur hagen när hon hade ätit. Alltså går hon inte ut för att hon är hungrig utan för att hon helt enkelt vill gå ut...det är så jobbigt! och jag bävar för att hon ska stånga sönder allt där är imorrn inklusive min sambo!

Har ringt grannen så han kommer iaf ner och hjälper oss.....ingen av oss är bläckfisk med åtta armar, hanna vill jag inte ha ut där och karln har lite mer muskelstyrka än jag...

Håll alla tummar tassar och tår imorrn är ni hyggliga för att detta går vägen och vi blir av med detta otyg till ko.....

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar