lördag 4 december 2010

12 timmar och tre tallrikar Verum hälsofil senare...

Första gången jag såg reklamen med dessa små goda bakterierna så funderade jag på vad det egentligen var...snöbollar eller vad var det? Dom här små snöbollarna har iaf i natt fått hjälpa Mint att hålla sig kry, 12 timmar och tre tallrikar Verum hälsofil så är hon fortfarande okej och vi säger TACK gode gud för det! Det var ingen rolig kväll igår, minsta rörelse från Mints sida så öppnade man båda ögonen och kollade VAD gör hon? Men mesta delen av kvällen låg hon i soffan vid mina fötter och snarkade....senare när det blev för varmt drog hon sig ner på golvet....Fick henne att bajsa innan vi gick och sov, tandköttet tittade jag nog på ungefär 100 gånger? och i morse gick vi en tur, jag iklädd morgonrock och foppatofflor...brrr kallt! Men men, magen var fortfarande okej. Puh! Nästa gång lär jag följa min magkänsla och sätta upp kakorna på skåpet....
Idag singlar det ner jättestora bamseflingor från himlen här. Inte blir det mycket gjort idag, ska baka en fruktkaka och köra gubben till julfest. En promenad lär det ju självklart bli oxå och så ska vi börja träna på fjärrdirigeringen! Gjorde det igår ute på klubben mest för att se hur det såg ut och det såg .......ut! Här ska filas!
Ha en härlig lördag allihopa! Lämna gärna en kommentar ni som läser, det är så roligt att ni är här!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar