fredag 12 november 2010

Håll i hatten!

ikväll blåser det halv storm här i skogen! och regnet det öser ner från en öppen himmel! Vi var ute och gick en långrunda strax innan Hanna kom hem med bussen idag och ja vi var väl ute i en halvtimma kanske lite drygt men det dröp av oss när vi kom hem...ikväll var det likadant när jag matade djuren, man blir precis dyngblöt! Sen lättade det lite så jag passade på att springa en tur med båda hundarna och jag måste säga det var helt underbart! Det är så mycket syre i luften när det regnar! Sista timmen har dock vinden ökat och regnet piskar härute så nej nu blir det inga fler rundor ikväll!

Tog ett varv med gummibandet härinne när jag kom in till waka waka, tänk vad gott det är att röra på sig! och så en proteinbomb efteråt så känns kroppen som om den ler inombords! Det är så underbart!

Helgen blir lugn, imorrn ska vi åka till Slättåkra och hälsa på en av Fleurs barnbarn, förutom det så blir det en väldans lugn helg! Ikväll blir det herrgårdskyckling till middag med klyftpotatis, plättlätt och jättesmidig mat och så idol i soffan!

Ha en jätteskön helg mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Hej Ulrika!

    Vad skönt det lät!

    jag ska hämta Olivia kl 19 efter KIK;S Guldgala sen ska jag ge mig ut i rusket...Det är gott bara man kommer ut!

    Hoppas du får en bra helg (här blev det lax i ugnen, smidigt och lite lagom fredagsgott!)

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Klicka på bannern så kommer du till sidan sedan klicka du christmas......då kommer de fram olika alternativ.....kopiera och klistra in på design sidan...men mannen talade om att de var ju fkt den amerikanska så datumet stämmer ju inte ,,de finns svenska oxå men man får väl googla på de,,men dom var ju inte lika söta som dom här lycka till....kolla att det snöar på min blogg men de du hade i julas tyckte jag va mycke mera eller?? Hör av dig igen om de inte funkar..!

    Ha en mysig vecka
    kram wivi

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du fick en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera