måndag 18 oktober 2010

Idag är ingen vanlig dag det är vår femårsdag!

Tänk vad tiden går! för fem år sen idag satt jag en vanlig tisdageftermiddag och var rastlös, Hanna var hemma sjuk och satt och såg varenda möjligt barnprogram på tv....det var då jag gick ut på internet, en väninna hade lärt känna så många vänner genom internet och jag kände ah jag kan väl se om jag hittar nån att fördriva lite tid med jag oxå...hade varit in och kikat förut men träffat så många puckade människor med så många konstiga idéer så jag hade faktiskt gett upp den vägen till nya vänner men så kom den där tisdagen.....

Och där var han, mannen som sen har upptagit varenda timme av mitt liv och som har snott till sig hela mitt hjärta!

Vädret är ingen hit idag men det blir en smarrig middag ikväll och så har vi firat dagen med en shoppingtur på maxi i mellbystrand :O) hihi.

5 kommentarer:

  1. Grattis!!

    Vet hur det känns, har nämligen träffat min dröm prins på det sättet!! Vi firar 6 år!!

    Ha en underbar dag!!
    //Milla

    SvaraRadera
  2. Åh! grattis det lät helt underbart själv orkar jag inte lära upp någon ny så jag tror jag behåller den jag haft sedan -83 de du!!

    Har varit på en föreläsning hos Birgitta tyvärr hakar jag upp mig på metoden för att få tyst på pipet...men de är väl en ganska stor skillnad om man har hunden till familje medlemm eller ett jakt redskap...men hon är himla duktig som du sa.....
    Nu är han inne på sista veckan skrev fel sist så nu håller vi tummarna allt vad vi orkar.....
    Jag ser verkligen framemot att träna lite med er

    ha en bra vecka
    kram wivi

    SvaraRadera