söndag 5 september 2010

Söndag och sommaren utstädad!

Det har varit en skön helg, i fredags var vi uppe hos Lovisa, Mimmi var med och hon och Hanna ömsom borstade, ömsom lekte. Själv longerade jag Lovisa och det gick så kanon! Hon var såå duktig! Jag börjar bli sugen på att själv rida den där tösen...hon är så mysig! Imorrn är det dax för Hanna att sätta sig i sadeln och styra själv och jag står i longerlinan....Lovisa är inte riden tidigare på jättelänge därför har vi tagit det väldigt långsamt men hittills har hon varit väldigt snäll och go vid Hanna! En mysig häst! Helmysig!

Sen igår var vi i Ullared. Heeeela dagen och handlade mängder med grejor. Visst är det konstigt att man alltid behöver så mycket när man är där? Eller kommer på att man behöver så mycket? Var inne i både skoaffären bredvid oxå och köpte mig ett par high heels och sen köpte jag lite kläder till både mig och Hanna på Rabalder. Fiiina klänningar! Sa jag förrästen att jag fick hem mina nya kläder från Nellie.com i torsdags? Jättefina kläder, köpte ett par fina sommarklänningar på rean! Superfina!

Köpte mig ett paket med protein igår i Ullared oxå. Springer rätt så mycket och tränar en hel del och vill inte fastna i samma fälla som sist där jag åt för lite, där rådde mig min PT att jag skulle skaffa proteintillskott för att kroppen ska släppa fettdepåerna den håller på, hon berättade att många gånger börjar man träna som sjutton men äter för lite....så igår fick det bli ett paket...väntar annars med spänning på Charlotte Perrellis nya serie.....men den har ju inte kommit ut ännu.

Idag har vi städat ut sommaren härhemma, städat bytt gardiner, bytt dukar, slängt tomatplantor, slängt sommarblomsplantor och fejat och donat. Jätteskönt och så fräscht!

Ha en härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar