fredag 23 juli 2010

Happy friday!


idag har varit en riktigt bra dag! Vaknade av att klockan skrällde halv nio, men smög upp i tystnaden och gick ut med vovvarna, gjorde frukost och läste tidningen...huuuur skönt som helst! Sen väckte jag Hanna för en tur till brukshundklubben, vi skulle träffa Camilla kvart i tio och sen träffas på klubben med Mia klockan tio....det blev en riktigt härligt bra träning, tror alla var nöjda och glada när vi for hem, speciellt barnen som satt i klubbstugan och såg på lilla tvn jag hade med mig :O)


Efter träningen for vi hem och gick en tur med alla vovvarna i skogen, Kaxe och Chili lekte som tokiga, Mint tycker fortfarande den där herren är sååååå dääääär rolig :O) . Han har ju så mycket hår i ansiktet? Till slut tröttnade hon på hans bufflande och sa ifrån och då verkade hon få koll på läget. Hon är en bestämd dam!


Efter träning och promenad blev det...slaaaapppaaaa....lagade och åt lunch och gjorde en kaka för att göra slut på lite ägg. Halv fyra tror jag klockan var när vi hade fikat och snattrat klart....efter det fixade jag lite, sen for jag och Hanna ner till badet och började simma...ett tu tre slog det till i skallen på Hanna, jag ska ta kilometermärket mamma! Ja det var bara att hänga med! Jag trodde faktiskt inte hon skulle orka, men har den ungen gett sig katten på nåt, ja då blir det så! Stolt som en tupp en timma senare lite drygt kvitterade hon ut sitt kilometermärke!


Så sammanfattningvis, en bra fredag, i lugn och ro!


Ha en jätteskön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar