torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar!!!!!!

vi vill börja med att säga TACK till alla som varit inne och grattat oss till vårt anlagsprov! Det var ett precis så fantastiskt prov som det lät och jag är lite ledsen för att vi inte fick det på film....å andra sidan lär jag alltid bära det med mig på näthinnan...

Nu går resan vidare mot öppen klass och förhoppningsvis tre ettor där....gärna tre HP där oxå :O). Chili har inte sin utställningsmerit heller så den får vi oxå åka och försöka få med oss hem i sommar. Sen är det då jaktträning och träning mot lydnadsklass I som vi ska starta i sommar, det händer en del på träningsfronten här!

Igår var det avslutning på Hannas ridläger och jag är så STOLT över min lilla tjej! dom gjorde en sån fantastiskt fin avslutningsuppvisning och man ser att hon verkligen har kontroll på sin ridning! Hon har blivit så duktig!!!!!!!

Nu säger vi ha en jätteskön midsommar, det tänker vi ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Ulrika!
    Vilken solig och fin midsommar helg det blev!

    Tack för din goa hälsning!

    Det är verkligen glädje att ha sina barn och känna den där omåttliga stoltheten som bara en förälder kan ha...

    Och så grattis till det fina "omdömet" (här är jag ute på hal is, inte mitt område när det gäller djuren..*ler*), men jag förstår att ni är STOLTA där med! Med all rätt!!!

    Kraam mariette

    SvaraRadera