onsdag 9 juni 2010

En välbehövlig knuff framåt i träningen

DET har vi fått idag! Åååå så roligt! ÄNTLIGEN kom vi iväg till Birgitta och fick tränat! första gången vi skulle varit där löpte Chili, andra gången var hon skendräktig, gången därpå hade jag hög feber men NU var det äntligen dax! Efter att ha kört fel två gånger inne i Moheda fick jag till slut ringa Birgitta och fråga var bor du???? Och jag var då bara en liten pyttebit från där dom bodde....

Sagt och gjort! Birgitta har idag kört övningar med oss för att se vad vi står och hur vi fungerar. Vissa saker gick bra, andra saker mindre bra och summa sumarum allting går att knuffa framåt! Vi fick hemläxa med oss hem och nu ska det tränas! Jag har haft en del spörsmål och funderingar hur jag tar mig vidare med vissa saker, hur jag kommer vidare och hur jag förbättrar. Birgitta är pedagogisk, vansinnigt trevlig och jo där kom lite fårprat inemellan oxå men vi har en plan med träningen idag och det känns jätteskönt!!!! KANON!!!

Så idag har det varit jobbfritt här. Ringde ett par samtal på vägen hem men kvällen lär tillbringas i soffan efter en promenix med jyckarna....

Må väl allesammans!!!!!

1 kommentar: