tisdag 29 juni 2010

Det är guld att kunna rå sig själv!

idag har jag och Hanna varit och badat!!!! Tom jag har badat! Sätt kryss i taket!

Jag som annars är en jättekruka....men det var jätteskönt och efter en stund vid poolkanten kände jag att nu är det varmt så då var det hopp i igen! Hela poolområdet var fullt med glada semesterfirare, dom flesta här i Knäred vet man ju vem dom är och att dom just har semester...och jag kände gosh så lyckligt lottad jag är som kan åka och bada precis när jag vill och nästan ta ledigt precis när jag vill!!! det är guld!!!!!

I helgen har sambon lagt ett spår till ´Chili i boket som låg nästan 15 timmar och som hon tog galant, en bit var dessutom på vägen, inte heller den biten var några som helst problem för henne! Vi har anmält till två öppna prov, vi får se hur det går!

Imorrn åker vi iaf till Birgitta och tränar, DET ser vi fram emot!

Ha en fortsatt fin vecka i solen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar