söndag 2 maj 2010

Helgerna går tokfort!

ännu en helg är till ända, igår var väl inte vädret nåt över sig men idag har det varit desto bättre! vädret på klart.se brukar annars stämma fint men den här helgen så stämde det inte, och det är väl TUR det! Enligt den sidan skulle det vara regnigt och mulet idag :O)

Idag har jag och Mint varit hos Camilla och gänget i oskarström, vi säger TACK för en underbart trevlig förmiddag/eftermiddag och en fantastiskt god lunch!!!!! Vi försökte först få hundarna att leka lite men Mint tyckte att Kaxe var oooootäck! uscha hemsk gubbe det där! Trots att han gjorde allt och lite till för att få igång henne så sa hon tack men nej tack jag spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinger till mamma!!! Mamma rädda mig!!!!!!!

Satt och spånade lite apportering och pratade goja oxå...har bestämt att vi ska gå valpkurs med tävlingsinriktning för Camilla i sommar, ska bli så roligt! En annorlunda valpkurs minst sagt men så kommer man igång ordentligt med rätta tänket oxå!

Nu ikväll har jag börjat bokningen på min och Hannas tripp genom vårt gamla Svedala i sommar! Vi åker en sväng, stannar i Gävle några dagar för att umgås med Anna och Grym och åker sedan vidare upp till Ewa och Janne för att sen åka ner igen. Har aldrig varit ensam på semester med dotra så det blir lite av ett äventyr! Att bo på stuga på camping ensam med mamma tycker Hanna ska bli spännande!!!!!

Ha en go vecka allihopa, nu håller vi tummar tassar och tår för att värmen är här för att stanna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar