söndag 7 mars 2010

Nu märks det att våren är på gång!

solen har lyst idag och det har varit sååå skönt ute! Igår var jag hos mamma en runda på kvällen, Hanna var på bio med Marcus och Theres och då passade jag och jyckarna på att gå en låååång tur neråt stranden och gick en tur på stranden oxå, det var såå härligt och en sån vacker solnedgång!
Idag har jag jobbat lite och ikväll när jag väl kom ut ville jag knappt gå in igen. Det luktar vår ute, solen lyser och värmer, snön droppar och hönorna har börjat värpa igen! DET är ett säkert vårtecken! Dessutom har mina tomatplantor kommit upp, både dom och blommorna jag sådde och ja nu får det gärna bli vååååår!
Hann med att sova middag i nästan tre timmar oxå innan Linda ringde och väckte mig och det var nog tur....men skönt var det!!!!
Ha en riktigt skön vecka allihopa!

1 kommentar:

  1. Så herlig at våren er på vei :) Her er det også varmegrader, solen skinner, snøen drypper og fuglene synger. Deilig:D Ami hilser så mye til Mint:)

    SvaraRadera