tisdag 2 februari 2010

Turkiet...



idag har jag beställt en resa åt hela familjen till Turkiet! Ska bli sååå skönt, inte nu, Mia var lite rädd jag skulle åka iväg mitt i lamningen, men senare iår...det är så skönt att bara ha nåt att se fram emot!



Nåt annat att se fram emot är att en av mina absolut bästa väninnor ska ha barn i sommar, det gläds vi åt! GRATTIS mina vänner!



Just nu vräker dock snön ner, vi var i byn och hämtade pizza för en stund sen och det var väl en härlig tur om man gillar snöstorm...min bil var redan efter en halvtimma hemma förvandlad till snögubbe igen...hemskt. Vill inte ha mera snö nu!



Däremot har jag anmält mig till nåt kul i vår, jag har anmält mig till ett föredrag med Fanny Gott om shaping, det ska bli jätteroligt! Eventuellt om det finns plats som åhörare på dagen oxå om lydnadsträningen! man får fokusera på det roliga, så glömmer man kanske snöstormen utanför...



Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar