söndag 10 januari 2010

Nån mer än jag som läääängtar efter våren????

jag vet inte helt vad som hände idag. Var det vinden? Var det sorlet? Eller var det solen? Kanske var det en kombination? vad hände? Jo jag blev så sugen på att börja planera. Börja plantera. Beställa växter. Anmäla mig och hunden till kurs. Allt på en enda gång! Så nu har jag gått igenom ALLA Frks sektioner, kollat in datum, prov, när Club Showen är anmält mitt intresse till en jakthelg i mars om vi får plats, anmält mig till två internat, till två wt och ja....känns som om det är lite vår????

Dessutom ska jag gå valpkurs med Mint i vår, det är Fuchsiafest på åkraberg i februari, sen är det pelargonfest på samma ställe i mars, det är hönsbytardag på åkraberg i april, Anna kan du ta med mina hönor? för det krockar med ett WT i Skåne.....

Plötsligt vaknade all energi till liv igen, mina vänner det är snart våååår!!!!!!!

Ha en riktigt härlig vecka!

3 kommentarer:

  1. Jag längtar, jag längtar! *räcker upp en hand*

    SvaraRadera
  2. Jag håller med det är något visst med vårens blommor me like..
    Jag skulle oxå hitta lite kurser är super sugen på jakt och stadgan har vi mycke att träna på..han ser helcool ut där han sitter och vänta på komando,,men jag ser på honom att snart explodera han thih..
    Va mysigt med lilla valpen...
    Ha en bra vecka kramen

    SvaraRadera
  3. Jag jag JAAAG! Vår är min näst högsta önskan just nu tror jag!

    SvaraRadera