fredag 16 oktober 2009

Äntligen fredag!



Visst är fredagarna härliga! En hel helg ligger framför oss med sovmorgon och bara vara...ja jag har iofs redan tjuvstartat helgen med en sån morgon idag oxå eftersom Hanna hade ont i halsen och inte kände att hon ville åka till skolan eftersom hon dessutom hade skallebank, så vände mor sig ett varv i sängen och somnade om...zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...jätteskönt!

I helgen blir det inte mycket på schemat, jag har kurs på söndag sen imorrn ska jag plantera vårt päronträd vi fått i förlovningspresent, jag ska byta ut vissna astrar mot ljung, men astrarna ska jag sätta i rabatten! Man kunde det stod det på dom nrä jag köpte dom så jag gör väl ett försök!

Idag har jag varit inne hos Mariette och köpt två ljuslyktor som lyser så fint här på byrån, fick sån inspiration av hennes härliga blogg så därför for jag dit och köpte lyktor och ljung idag! Älskar ljus...

Ha en riktigt härlig helg mina vänner och förrästen, Findus är tack och lov bättre igen! Han avskyr sin matte varje gång jag tar honom och ger honom salva, men han har iaf blivit bättre av den!

Tjingeling!

1 kommentar: