onsdag 23 september 2009

Ja vad kan man bli mer än lycklig...

när man pratar med veterinären som berättar att Findus prover såg kanon ut och att vi nu efter lite koll på hans kissande kan sänka eller kanske ta bort hans medicin helt! Jag blev så glad så jag skulle kunna ta hela världen i min famn!!!! Min älskade goa lilla kisepojke, när jag insåg att han var dålig i vintras så höll hela världen på att ramla ner i skallen på mig, han är min ögonsten...

Idag har jag och sambon boat in oss ytterligare inför hösten, vi har rensat på baksidan på uthuset och gjort plats för ensilagebalarna och så har vi kört in lite attiraljer plus bytt den trasiga stolpen i hagen. Nu ska jag bara ta ner den gamla tråden och sätta ny, alla isolatorerna på den sektionen satte jag ju upp i helgen så det tar inte lång stund! Heja!

Det är så skönt att ha det gjort inför hösten! Apropå höst så ösregnar det ner nu och gissa vem som ska ha kurs ikväll???

Ha det gott allihopa!

Hej tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar