onsdag 5 augusti 2009

Lite bilder!




Precis hemkommen från badet, idag skiner solen och det är sååå skönt! Vi har varit och badat jag och Hanna, vi hade hela stora poolen för oss själva i en hel timme eftersom vi var där redan när det öppnade! Hanna tog ännu ett simmärke idag, rygggrodan grön! Det har blivit flera märken i sommar, ett ryggmärke till, den blå grodan, en guldgroda en silvergroda och en silversäl plus ett simborgarmärke! Nu har hon börjat ta järnbojen! Bara klädsimmet kvar, ett bättre test att simma under vatten och att lära sig framstupa sidoläge, sen är det klart oxå!




Här kommer iaf lite bilder på Marias begäran på mina svarthönskycklingar som dåsar i solen under en buske. Under samma buske låg Findus men kycklingarna är inte rädda för honom och då bryr han sig inte....




Håll till godo!

2 kommentarer:

  1. Tack för bilderna, "mina" kycklingar ser fina ut! Kanske jag kan köpa några avkommor ifall jag ska ha höns nästa år...
    //Maria

    SvaraRadera
  2. haha sicken tur att kissen e sååå snäll;)
    Kul att du fått tag i svartisar:)
    Mysigt det låter med badet...minns inte när jag badade i pool el i havet sist.

    Ha det fint// Kram

    SvaraRadera