tisdag 25 augusti 2009

Ibland blir jag sååå trött!

på mitt huvud. Jag var som barn nere i tunnlarna under Halmstads sjukhus och därunder på en dörr stod huvudförråd. DEN dörren ska jag leta upp och se om jag kan finna en ny skalle! Jag rusade hem idag och fixade en massa, stressade som ett djur för att hinna få undan det jag tänkt härhemma innan jag skulle iväg på clinic ikväll, hade redan ont i skallen men tog ett par tabletter och tänkte det går väl över. Inte då. Det bara sa pang! så hade jag så ont så jag bara kände nähä, sängen med sig! Gick och la mig och somnade som en gris, vaknade vid fem när Mattias kom hem, var uppe och tog två tabletter till, låg en halvtimma till och sen gick jag en tur med Chili vid sextiden och då började det iaf släppa...gud så trött man blir! Inte mycket att göra men ögonen känns som om dom ska poppa ur och hjärnan ska spricka och så vill man helst av allt åka iväg och lyssna på Maria Hagström! ATTANS!!!

Igår var vi iaf ute och plockade 8 liter lingon och det blev ju lite sylt av det minst sagt...en härlig stund i skogen fick vi, Chili äääälskar att springa i skogen! Vi fick till lite träning igår morse oxå, lite linjetag, en dubbelmarkering från kullen och en sökövning i ett snår med stenröse i. Just det där att lägga in träning i promenaderna passar mig! Jag har ju varit dålig på det där med promenader oxå kan jag tillstå men när man väl kommit igång är det härligt! Hunden behöver det och jag oxå! Man blir så lat när man bor på landet, bara att släppa utanför dörren, hon springer ju med här och där men vi måste ta tag i promenaderna igen! Det är ju egentligen därför jag har hund för att jag älskar att vara ute och gå men hatar att gå själv...

NÄhä, mot sängen!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar