torsdag 9 juli 2009

SEMESTER!!!!!

Nu har jag äntligen semester!!!! Det var helt ljuvligt att åka in till stan idag och rensa undan det sista och sen bara känna att visst jag har jobb med mig hem som ska göras men jag har semester, jag kan sova så länge jag vill, jag kan vara uppe så länge jag vill och göra undan det jag måste när jag vill! Jättehärligt!!!!

Efter jobbet idag var jag och Hanna hos Jenny och fikade, hon bjöd på ett helt sagolikt bröd, ett grovt bröd, som hon hade gjort i en bakmaskin. Jag älskar ju att baka bröd men kan känna att bröd ibland är svåra att få fluffiga, dom blir sååå kompakta! så vad gjorde jag, jo jag kunde ju inte släppa den där bakmaskinen, så jag åkte till gränsbygden, köpte mig en sån, sen stegade vi in på affären jag och hanna och köpte mjöl och sånt som man ska ha och åkte hem och satte en deg! Nu står degen på spisen och håller på och bli klar, ser fram emot att smaka det brödet!!!!!

På vägen hem hamnade vi på markaryds ryttarförening och där var träningst hoppning!!!! Guuud så sugen jag blev på att köpa häst!!! Det sprang rundor i benen på mig, det var ju hoppning som var min passion....såå roligt!!!!!

Ja imorrn ska jag sova tills jag vaknar...sen ska vi ner till Andreas och Anna och käka på kvällen
ska bli så jättetrevligt, dom bor i Osby och det ska bli kul att se hur dom bor! Anna var ju här och lämnade tuppen häromveckan, hon och jag *ruvar* på samma forum på nätet.

Ha en jättehärlig helg!!!!!

Tjing!

1 kommentar: