tisdag 7 juli 2009

Bullbak...



Idag var jag och Hanna och fikade hos Mia och jag började prata med henne om att baka kakor och åkte hem och var sååå sugen på att baka nåt! Så nu står en sats med frukostbullar på jäsning...mumma!


Har inte gjort mycket idag, sov länge, sover ju nu på nätterna när det är svalare ute, det är såå skönt! Sen satt jag och jobbade lite och så har jag och gubben varit och handlat lite. Det är nästan alles faktiskt. Har redan gått in i semesterlunket känner jag....

Men det är å andra sidan skönt det oxå för då är man avslappnad och klar när det väl är semester och behöver inte tre dagar för att slappna av och varva ner...


Igår trotsade jag och Hanna mina principer och åkte till Ullared, mitt i semestertider. Avskyr annars att åka dit då men vi for iväg en runda. Mycket folk var det men inga köer och vi fick bra parkering faktiskt. Väl inne parkerade jag Hanna i vagnen så visste jag vart jag hade både henne och vagnen. Fick handlat det vi skulle och lite till och fick med oss lite munkar som vi snaskade i oss på vägen. Väl som vi gick mot bilen så var det nån som ropade då satt Lena och Lasse där tillsammans med Gun och hennes man!!! Dom skulle åka på överraskningstur med sina gubbar och hamnade i Ullared...:) Nåväl, vi hoppas ni hade en trevlig kväll i Ullared!!!!
På vägen hem körde vi förbi Slöinge och kikade om vi hittade gården där Brand bor numera men besvikna trodde vi först att nej vi hittar inte, vi får ringa och se en annan dag. Då vände jag på huvudet lite snett bakåt och där stod han, *vår* fine gosse! Vi satte bilen och gick upp till hagen och ropade på honom, då lyfte han på huvudet ungefär som att *det där ljudet har jag hört förut* då sved det lite i hjärteroten vill jag lova...
Hur som helst, imorrn ska jag jobba på förmiddagen och torsdag oxå sen är det faktiskt semester...ska bli sååå skönt!!!!!
Tjingling!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar